Firma z Cupertino wprowadziła w App Store nową blokadę, która uniemożliwia ponowne instalowanie tych aplikacji, w przypadku których użytkownicy zażądali zwrotu pieniędzy.
Przeczytaj koniecznie >> iOS 8. Co już wiemy o nowym systemie dla iUrządzeń?
Do niedawna ponowna instalacja aplikacji z App Store (jak i Mac App Store), za którą zażądało się zwrotu pieniędzy, nie stanowiła żadnego problemu. Możliwe to było dzięki pewnej luce występującej w sklepach z aplikacjami. Tymczasem Apple zablokowało taką możliwość. To oznacza, że programy, za które zażądaliśmy zwrotu pieniędzy, nie mogą być ponownie instalowane z wykorzystaniem tego samego Apple ID.
Oczywiście ruch Apple powinni docenić przede wszystkim deweloperzy, dla których opisywana luka stanowiła problem. Część osób kupowało oprogramowanie, następnie żądało zwrotu pieniędzy, po czym znowu je instalowało… za darmo. Teraz w trakcie próby instalacji takiej aplikacji zostanie wyświetlony komunikat, który widzicie na powyższym obrazku.
źródło: Twitter