Greg Joswiak – wiceprezes Apple do spraw marketingu iPhone’ów przeprosił w trakcie spotkania z re/code za problem z aktualizacją do iOS 8.0.1 i wyjaśnił co było jej przyczyną.
Przeczytaj koniecznie >> 10 najlepszych trików z iOS 8, o których (pewnie) nie mieliście pojęcia
Pod koniec września Apple udostępniło pierwsze uaktualnienie dla iOS 8. Okazało się jednak, że patch z numerem 8.0.1 w niektórych przypadkach zamienił nowe iPhone’y 6 w iPody touch, które były pozbawione funkcji telefonu i Touch ID. Szerzej na ten temat przeczytacie w tym artykule.
Greg Joswiak – wiceprezes Apple do spraw marketingu iPhone’ów wyjaśnił w trakcie sesji dla re/code, czym było to spowodowane. „To nie była wina samego oprogramowania, ale sposobu w jaki było ono dystrybuowane. Bardzo przepraszamy.” I rzeczywiście, bo problem powstawał jedynie w momencie procesu aktualizacji iPhone’ów 6 do iOS 8.0.1 poprzez OTA. W przypadku uaktualnienia przez iTunes usterka nie występowała.
Zapis wideo rozmowy z Joswiakiem możecie obejrzeć poniżej.
źródło: re/code