The Wall Street Journal informuje o nowej usłudze telewizyjnej Apple, która ma zawierać ofertę w postaci około 25 kanałów. Prezentacja odbędzie się w trakcie WWDC, a premiera we wrześniu.
Z informacji przekazanych przez WSJ (które opierają się na źródłach bliskich planom Apple) wynika, że firma z Cupertino przymierza się do uruchomienia nowej usługi telewizyjnej. W jej skład wejdzie około 25 kanałów, w tym Fox, ABC, CBS oraz ESPN. Usługa ma być dostępna na zasadzie miesięcznej subskrypcji – w cenie 30-40 dolarów. Oficjalna zapowiedź ma odbyć się w trakcie keynote na WWDC 2015. Premiera w Stanach Zjednoczonych przewidziana jest we wrześniu, czyli pewnie wraz z wydaniem iOS 9. Usługa ma być dostępna na iPhone’ach, iPadach i Apple TV.
Plotki na temat usługi telewizyjnej od Apple krążą po sieci od dłuższego czasu. Firma z Cupertino prowadziła swego czasu rozmowy z Comcast, ale to zakończyły się fiaskiem. Natomiast w trakcie marcowej konferencji mogliśmy zobaczyć przedsmak tego, co przygotowuje Apple. Mowa o kanale HBO Now, który zostanie udostępniony na Apple TV w przyszłym miesiącu.