Udostępnij
Tweetnij

Everything changes with iPad, czyli Apple na nowo promuje iPada (wideo)

Apple ruszyło z nową kampanią promującą iPada, pod tytułem „Everything changes with iPad”. Tymczasem sprzedaż tabletów z iOS cały czas spada…

iPad

Apple ruszyło z nową kampanią promującą iPada, pod tytułem „Everything changes with iPad”. Tymczasem sprzedaż tabletów z iOS cały czas spada…

Everything changes with iPad jest nową kampanią reklamową (z własną stroną internetową), gdzie firma z Cupertino stara się pokazać, jak tablet może zmienić życie. Na wielu różnych przykładach, jak w trakcie podróży, gotowania czy w prowadzeniu małego biznesu. Poniżej możecie obejrzeć tytułowy film.

Nowa kampania reklamowa ma oczywiście na celu zachęcić do zakupu tabletu z iOS, a te, jak wiemy, ostatnio sprzedają się coraz słabiej. W zeszłym roku Apple sprzedało około 14% mniej iPadów niż w 2013 roku. W tym roku może być podobnie. Mimo to Tim Cook jest nadal optymistycznie nastawiony do iPadów i przekazał pod koniec kwietnia, że jego firma nadal zamierza inwestować w rozwój tego produktu. Jest bardzo możliwe, że jesienią tego roku zobaczymy zupełnie nowy model iPada z 12,9-calowym ekranem. Na temat tego urządzenia plotki krążą po sieci od dwóch lat i możliwe, że za kilka miesięcy przestanie ono być wyłącznie mitem.

źródło: Apple

Posiadasz tablet i smartfon?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...
sferis.pl - przyjazny sklep internetowy

Dawid Długosz

Dziennikarz w branży IT od 2006 roku. Fan produktów firmy Apple. W życiu prywatnym mąż i ojciec trójki dzieci. W serwisie Tablety.pl pełni rolę redaktora prowadzącego. Pasjonat nowych technologii.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij