Apple ruszyło z nową kampanią promującą iPada, pod tytułem „Everything changes with iPad”. Tymczasem sprzedaż tabletów z iOS cały czas spada…
Everything changes with iPad jest nową kampanią reklamową (z własną stroną internetową), gdzie firma z Cupertino stara się pokazać, jak tablet może zmienić życie. Na wielu różnych przykładach, jak w trakcie podróży, gotowania czy w prowadzeniu małego biznesu. Poniżej możecie obejrzeć tytułowy film.
Nowa kampania reklamowa ma oczywiście na celu zachęcić do zakupu tabletu z iOS, a te, jak wiemy, ostatnio sprzedają się coraz słabiej. W zeszłym roku Apple sprzedało około 14% mniej iPadów niż w 2013 roku. W tym roku może być podobnie. Mimo to Tim Cook jest nadal optymistycznie nastawiony do iPadów i przekazał pod koniec kwietnia, że jego firma nadal zamierza inwestować w rozwój tego produktu. Jest bardzo możliwe, że jesienią tego roku zobaczymy zupełnie nowy model iPada z 12,9-calowym ekranem. Na temat tego urządzenia plotki krążą po sieci od dwóch lat i możliwe, że za kilka miesięcy przestanie ono być wyłącznie mitem.
źródło: Apple