Udostępnij
Tweetnij

Mała firma apeluje o zmianę nazwy iPhone’a 6s na iPhone 7

W Stanach Zjednoczonych zrobiło się głośno o billboardzie wywieszonym na Times Square i ciężarówce postawionej przed siedzibą Apple z treściami nawołującymi do zmiany numeracji nowego iPhone’a. Akcja ma oczywiście drugie dno.

as-part-of-a-marketing-ploy
W Stanach Zjednoczonych zrobiło się głośno o billboardzie wywieszonym na Times Square i ciężarówce postawionej przed siedzibą Apple z treściami nawołującymi do zmiany nazwy nowego iPhone’a. Akcja ma oczywiście drugie dno.

„Drogie Apple, prosimy, nazwijcie go iPhone 7. Z poważaniem, 6S Marketing – taki przekaz ma dla Apple niewielka firma (być może już niedługo) 6S Marketing. Prośba oczywiście z góry skazana jest na niepowodzenie, ale nie to, a rozreklamowanie własnej działalności, jest najprawdopodobniej faktycznym celem firmy, która część nazwy ma wspólną z nowym iPhone’em.

Jak zdradza prezes 6S Marketing, Chris Breikss, nazwa firmy nie jest przypadkowa – pierwszy człon w wymowie przypomina bowiem słowo „sukces”. – Nasza nazwa jest dla nas bardzo ważna. Po premierze iPhone’a 4s i 5s zrozumieliśmy, że nasza niegdyś niepowtarzalna nazwa może być w niebezpieczeństwie. Uwielbiamy produkty Apple, większość z nas każdego dnia używa iPhone’ów i jesteśmy zaszczyceni perspektywą dzielenia tej samej nazwy. Mimo to wolelibyśmy, by Apple zmieniło konwencjonalne nazewnictwo i rozważyło wypuszczenie swojego następnego telefonu jako iPhone 7 – tak Chris Breikss wyjaśnia przyczyny zainicjowania kampanii.

O tym, czy akcja przyniesie spodziewane efekty (ale nie te, o których wprost mówi szef firmy), władze 6S Marketing przekonają się z czasem. Tymczasem pomysłodawcom akcji nie sposób odmówić pomysłowości. Sprytne podwieszenie się pod Apple i rychłą premierę iPhone’a 6s może zostać docenione przez właścicieli innych firm, szukających błyskotliwej agencji marketingowej.

Marketing-firm-asks-Apple-to-skip-the-iPhone-6s-name...

Źródło: Phonearena

sferis.pl - przyjazny sklep internetowy

Patryk Purczyński

Szczęśliwy posiadacz urządzenia z Androidem i jeszcze szczęśliwszy mąż. W mediach branżowych od blisko dekady.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij