Do sieci wyciekły zdjęcia, które prezentują nową aplikację Apple poświęconą wsparciu technicznemu. Zdaje się, że firma z Cupertino chce w ten sposób nieco odciążyć pracowników Genius Bar.
Sonny Dickson opublikował zdjęcia i zrzuty ekranowe, na których możemy obejrzeć nową aplikację Apple, która być może pojawi się pod nazwą Wsparcie. Program po zalogowaniu się z użyciem istniejącego Apple ID wyświetla posiadane urządzenia. Wyciek ujawnia, że użytkownik może wpisać własny problem, a następnie na tej podstawie uzyskać dostęp do wskazówek mających pomóc w rozwiązaniu (zapewne na podstawie artykułów bazy wiedzy wsparcia technicznego Apple). Jeśli aplikacja nie będzie w stanie pomóc, to użytkownik będzie miał możliwość nawiązania chatu z pracownikiem Apple lub też umówić się na spotkanie w pobliskim salonie Apple Store.
Trudno powiedzieć, czy aplikacja ta będzie preinstalowana w przyszłych wersjach systemu iOS, a może będzie dostępna do pobrania z App Store. Taki program z pewnością pozwoli nieco odciążyć pracowników Genius Bar, bo sporo osób będzie w stanie rozwiązać problemy z własnymi urządzeniami nie wychodząc z domu.
źródło: uswitch, fot.: mactrast