Apple, dosyć agresywnie, zachęca użytkowników starszych iPhone’ów do kupna 6s
Apple zaczęło zachęcać użytkowników starszych iPhone’ów do przesiadki na nowe modele 6s. Firma z Cupertino robi to z użyciem banerów w App Store.
Apple zaczęło zachęcać użytkowników starszych iPhone’ów do przesiadki na nowe modele 6s. Firma z Cupertino robi to z użyciem banerów w App Store.
Część użytkowników starszych iPhone’ów raportuje, że Apple zaczęło im wyświetlać duże reklamy zachęcające do przesiadki na iPhone’y 6s. Banery wyświetlane są po uruchomieniu sklepu App Store. Dotknięcie kontrolki Learn More spowoduje uruchomienie strony z informacjami na temat nowych smartfonów z systemem iOS, a dotknięcie Upgrade Now przenosi do sklepu online, gdzie można zakupić nowego iPhone’a.
Pomysł nie jest nowy, bo Apple już wcześniej udostępniało w App Store banery mające zachęcić do zakupu nowego iPhone’a lub iPada. Były to jednak znacznie mniejsze i mniej inwazyjne reklamy niż ta, którą widzicie na poniższym zrzucie ekranowym. W tym przypadku wymagane jest zamknięcie reklamy.
Trudno powiedzieć, skąd tak agresywna polityka reklamowa nowych iPhone’ów. Możliwe, co sugerują pewne raporty, że iPhone’y 6s nie sprzedają się tak dobrze, jak chciałoby tego Apple. W czwartym kwartale 2014 roku firma z Cupertino sprzedała aż 74,5 mln iPhone’ów w ciągu zaledwie trzech miesięcy. Część analityków twierdzi, że w tym roku rekord ten nie zostanie pobity.
źródło: 9to5mac