Udostępnij
Tweetnij

Apple uśmierciło kolejne produkty. Te gadżety nie będą naprawiane

ipuKf63xOMIt3T1m.huge

Firma z Cupertino uaktualniła listę urządzeń, które objęte są statusem „przestarzałym” i nie będą już naprawiane w ramach usług pogwarancyjnych. Na liście znajdują się m.in. starsze MacBooki i komputery iMac.

Apple ponownie w tym roku uaktualniło listę produktów objętych statusem „przestarzały”. Takie urządzenia nie są już przyjmowane do naprawy w salonach Apple, jak i w serwisach pogwarancyjnych resellerów. Wczorajsza aktualizacja dodaje do listy następujące produkty:

  • iMac (21.5″, koniec 2009 r.)
  • iMac (27″, koniec 2009 r.)
  • MacBook Air (połowa 2009 r.)
  • Mac Pro (początek 2009 r.)
  • MacBook (13″, początek 2008 r.)
  • MacBook Pro (15″ i 17″, początek 2008 r.)
  • iPod touch Jan SW UPG 32GB
  • Time Capsule 802.11n 1. generacji
  • Apple Cinema Display 23″ z 2007 roku
  • Apple Cinema Display 30″

Jeśli więc macie jedno z tych urządzeń, to w celu dokonania jakiejkolwiek naprawy będziecie musieli udać się do nieautoryzowanych serwisów. Warto dodać, że na terenie Stanów Zjednoczonych (na przykład w Kalifornii) i Turcji powyższe produkty pozostają objęte pewnym wsparciem pogwarancyjnym, co wynika z obowiązującego prawa. W tych rejonach obowiązuje status „zabytkowy”.

źródło: appleinsider

sferis.pl - przyjazny sklep internetowy

Dawid Długosz

Dziennikarz w branży IT od 2006 roku. Fan produktów firmy Apple. W życiu prywatnym mąż i ojciec trójki dzieci. W serwisie Tablety.pl pełni rolę redaktora prowadzącego. Pasjonat nowych technologii.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij