PatentlyApple raportuje, że firma z Cupertino objęła znakiem towarowym Think Different kolejne kategorie produktów i usług, w tym: Siri, iPada, Apple Watcha czy gry oraz usługi subskrypcyjne.
PatentlyApple odkryło, że Apple uaktualniło w Europie znak towarowy Think Defferent i teraz obejmuje nim znacznie więcej produktów i usług. Dokładnie są to: Siri, Apple Watch, Apple Pay, Apple Pencil, iPad, gry, zarządzanie dla biznesu, telekomunikacja, usługi subskrypcyjne, telewizja, muzyka, usługi dla edukacji i rozwiązania z zakresu transmisji.
Think Different po raz pierwszy pojawiło się w kampanii reklamowej w 1997 roku, gdy Steve Jobs powrócił do firmy po opuszczeniu jej w 1985 roku. Slogan ten miał być odpowiedzią na hasło „Think” IBM-a. To pierwsza aktualizacja dla tego znaku towarowego od lat. Ostatnia miała miejsce w 2009 roku, gdy dodano do niej iPoda. Trudno powiedzieć po co Apple obejmuje tym znakiem towarowym nowe produkty i usługi. Możliwe, że jest to zwiastun powrotu Think Different w materiałach promocyjnych Apple’a, jak reklamy itp. Z drugiej strony może to być tylko zabezpieczenie się przed użyciem go przez inne firmy.
źródło: patentlyapple