Malezyjczyk, Alans Ng, zamówił w sklepie internetowym 11 street złotego iPhone’a 6s. Spodziewał się nowego telefonu Apple, ale zawartość paczki bardzo go zaskoczyła. Zamiast smartfona w środku znalazł marnej jakości kłódkę.
Zakupy online to zawsze pewne ryzyko. Zapewne niejeden z Was doświadczył rozczarowania, kiedy po otwarciu paczki okazało się, że produkt jest niezgodny z opisem lub po prostu zepsuty. Niejeden zapewne został też oszukany. Tak było z w przypadku pewnego Malezyjczyka. Alans Ng zamówił za pośrednictwem 11street, malezyjskiego sklepu internetowego, złotego iPhone’a 6s (16GB). Za telefon zapłacił 736 dolarów, o 50 dolarów mniej niż normalnie. Kiedy jednak otworzył paczkę, okazało się, że towar bardzo odbiegał od opisu. Nie był to nawet smartfon, a… kłódka, w dodatku marnej jakości i, z tego co widać na załączonym zdjęciu, raczej bez załączonego kluczyka. Pan Ng zatem podzielił się sprawą na Facebooku.
Sprawa bardzo szybko zyskała rozgłos i dotarła do 11street. Oczywiście, w trybie natychmiastowym towar panu Ng zastąpiono nowym, jednak z pewnością Malezyjczyk dwa razy zastanowi się przed dokonaniem kolejnych zakupów. Na szczęście zasadą sklepu jest to, że sprzedawca nie otrzymuje żadnych pieniędzy, dopóki użytkownik nie jest zadowolony z zakupu. Innymi słowy – towar musi zgadzać się z opisem, by na konto sprzedawcy wpłynęła podana przy transakcji kwota.
Źródło: PhoneArena