Apple wysłało dwóch inżynierów do domu klienta w celu zbadania problemu ze znikającą muzyką
To nie żart. Firma z Cupertino wysłała dwóch specjalistów do domu Jamesa Pinkstone’a, któremu Apple Music skasowało 122 GB muzyki, w celu zbadania problemu. Apple w warunkach laboratoryjnych nie było w stanie odtworzyć tego problemu.
To nie żart. Firma z Cupertino wysłała dwóch specjalistów do domu Jamesa Pinkstone’a, któremu Apple Music skasowało 122 GB muzyki, w celu zbadania problemu. Apple w warunkach laboratoryjnych nie było w stanie odtworzyć tego problemu.
Jakiś czas temu James Pinkstone ujawnił, że Apple Music skasowało na jego komputerze aż 122 GB utworów muzycznych. Potem firma z Cupertino przekazała, że w iTunes doda mechanizm zabezpieczający przed podobnymi przypadkami i tak też uczyniono. W programie w wersji 12.4, który udostępniono dwa dni temu.
Jak dobrze pamiętamy, Apple wcześniej przekazało, że nie było w stanie w warunkach laboratoryjnych odtworzyć tego problemu. Co ciekawe, a co ujawnił wczoraj Pinkstone, dwóch inżynierów Apple’a o imionach Tom i Ezra przybyło do jego domu, gdyż chcieli ustalić przyczynę skasowania muzyki bezpośrednio na jego komputerze. Zebrane logi następnie przeanalizowano, ale przyczyny usunięcia muzyki z komputera Pinkstone’a nie znaleziono.
Nie zmienia to jednak faktu, jak Apple podchodzi do problemów. Serwis Macrumors dodaje, że firma z Cupertino już nie raz wysyłała własnych specjalistów do klientów, aby spróbować znaleźć przyczynę zgłaszanych problemów.
źródło: macrumors