Tim Cook twierdzi, że AirPods to ogromny sukces
W najnowszym, bardzo krótkim wywiadzie dla CNBC Now Tim Cook został zapytany o AirPods. Prezes Apple potwierdził, że słuchawki stały się ogromnym sukcesem i jego firma stara się ze wszystkich sił, by sprostać zamówieniom. Nie podaje jednak żadnych konkretnych liczb.
W najnowszym, bardzo krótkim wywiadzie dla CNBC Now Tim Cook został zapytany o AirPods. Prezes Apple potwierdził, że słuchawki stały się ogromnym sukcesem i jego firma stara się ze wszystkich sił, by sprostać zamówieniom. Nie podaje jednak żadnych konkretnych liczb.
Apple długo kazało czekać użytkownikom iPhone’ów na premierę bezprzewodowych słuchawek AirPods. Urządzenia zadebiutowały w połowie grudnia i w błyskawicznym tempie się wyprzedały. Aktualnie okres oczekiwania na słuchawki w Polsce wynosi 6 tygodni. Tim Cook, w najnowszym, krótkim wywiadzie udzielonym CNBC Now potwierdza, że słuchawki stały się „galopującym sukcesem”. Prezes Apple mówi także, iż jego firma stara się, by słuchawki trafiały jak najszybciej do użytkowników, których irytuje, że najbliższy termin dostawy przewidywany jest na połowę lutego. Poniżej znajdziecie wspomniany wywiad:
NEW: Apple CEO Tim Cook tells CNBC that „it’s been a great holiday” and the company’s new Airpod headphones „are a run away success” pic.twitter.com/lDo0Fdw7ym
— CNBC Now (@CNBCnow) 28 grudnia 2016
Tim Cook chwali AirPods, ale wyników nie podaje
Serwis The Verge zaznacza jednak, że trudno mówić o sukcesie w przypadku AirPods bez podawania konkretnych wyników. Aktualnie można zdawać się jedynie na słowa, jakie wypowiedział Tim Cook. Apple aktualnie nie komentuje sprawy i nie chce podać oficjalnych, pierwszych wyników, jakie uzyskało przy sprzedaży urządzeń.
Przypomnijmy, że Apple AirPods zostały zapowiedziane podczas wrześniowej konferencji, na której ujawniono również iPhone’a 7. Słuchawki miały trafić do sprzedaży w październiku. Tak się jednak nie stało, a premierę opóźniono. W Polsce kosztują one 799 zł.
Obejrzyj także film – iOS 10.2 – co nowego?
Źródło: The Verge