Apple wprowadza zmiany w AppleCare+ dla iPhone’ów
Apple wprowadziło zmiany w planie AppleCare+ dla iPhone’ów, a więc dodatkowego, wydłużonego wsparcia i gwarancji. Dotyczy to jednak na razie tylko Stanów Zjednoczonych. Tam Apple umożliwia obecnie zakup planu AppleCare+ dla iPhone’ów do roku od zakupu telefonu. Wcześniej trzeba to było zrobić najpóźniej po 60 dniach od zakupu.
Apple wprowadziło zmiany w planie AppleCare+ dla iPhone’ów, a więc dodatkowego, wydłużonego wsparcia i gwarancji. Dotyczy to jednak na razie tylko Stanów Zjednoczonych. Tam Apple umożliwia obecnie zakup planu AppleCare+ dla iPhone’ów do roku od zakupu telefonu. Wcześniej trzeba to było zrobić najpóźniej po 60 dniach od zakupu.
Apple pozwala na zakup wydłużonego planu ochrony dla iPhone’ów. To AppleCare+, które wydłuża okres gwarancji oraz rozszerza czas wsparcia technicznego. Macrumors raportuje, że AppleCare+ w Stanach Zjednoczonych (i na razie tylko tam) można zakupić teraz nawet do roku od oryginalnego zakupu telefonu. Wcześniej możliwe to było tylko w czasie do 60 dni od kupna iPhone’a. Na stronach producenta nadal widnieje informacja o 60 dniach, ale zapewne wkrótce zostanie uaktualniona.
AppleCare+ do roku od kupna urządzenia wcześniej można było zakupić dla Apple TV oraz komputerów Mac. Część źródeł twierdzi, że zmiany dotyczą także iPadów, iPodów i zegarków Apple Watch. Macrumors nie jest w stanie jednak tego potwierdzić.
Zobacz także >> Te skróty 3D Touch z iOS 10 z pewnością warto znać
Dodatkowy plan ochrony wydłuża czas gwarancji z jednego roku do dwóch lat. Poza tym wsparcie telefoniczne oferowane jest przez cały czas trwania gwarancji, a więc przez dwa lata. Normalnie firma z Cupertino oferuje je przez 90 dni od zakupu iPhone’a.
Na poniższym filmie obejrzysz nowości z iOS 10.3:
źródło: Macrumors