Apple opublikowało trzy nowe spoty reklamowe dla swojego najnowszego smartfona. iPhone 7 został wykorzystany do nakręcenia wszystkich filmów. Co ciekawe, zostały one stworzone przez dwójkę 11-letnich dzieci. Nowa kampania iPhone’a 7 związana jest ze Świętem Niepodległości i Dniem Dziecka obchodzonym w Turcji.
Niewielu z was wie, że Wielkanoc to nie jedyne nadchodzące święto, jakie obchodzone jest na świecie. W Turcji przykładowo 23 kwietnia obchodzone jest Święto Niepodległości i Dzień Dziecka. Apple postanowiło dołączyć do świętujących i opublikowało trzy nowe spoty, które zrobione były przez dzieci właśnie.
Dzieciaki dostały w ręce iPhone’a 7 i miały zrobić swoje filmy. Gigant z Cupertino w ten sposób chciał pokazać, jak proste jest kręcenie wideo najnowszym flagowcem z logo nadgryzionego jabłka. Poniżej znajdziecie spot nakręcony przez 11-letniego Beliza. Widać na nim po prostu królika, którego sierść faluje na wietrze.
Kolejne wideo wykonała Elen P. Dziewczynka sprytnie wykorzystała możliwości perspektywy, by na filmie wyglądała tak, jakby tańczyła na psie:
iPhone 7 świetny do kręcenia filmów w zwolnionym tempie
Trzecie wideo również stworzył wspomniany wcześniej, 11-letni Beliz. Tym razem użył techniki slow motion do pokazania balonów z wodą odbijających się od podłogi. Jeden z nich na końcu pęka.
Przypomnijmy, że iPhone 7 zadebiutował w ubiegłym roku i przyczynił się również do wielkiego sukcesu Apple i rekordowych dochodów. W tym roku natomiast wierni fani giganta wyczekują premiery „ósemki”. Z ankiety przeprowadzonej przez Piper Jaffray wynika, że w USA aż 81% nastolatków wybierze iPhone’a na swój następny telefon.
Źródło: YouTube