Apple zaliczyło wpadkę i część użytkowników iCloud w tym tygodniu otrzymywało informacje mailowe o anulowaniu subskrypcji. Otrzymywały je osoby, które mają wykupione 50 GB miejsca na dane w iCloud. Apple rozwiązało już problemy i przeprosiło wszystkich użytkowników, którzy zostali błędnie poinformowani o anulowaniu zakupionego planu.
W tę środę część użytkowników iCloud otrzymywało informacje drogą mailową o anulowaniu subskrypcji na miejsce na dysku. Choć w rzeczywistości tego nie zrobili. Apple przekazało wczoraj, że był to błąd i rozesłało do klientów informację z przeprosinami.
Problemy dotyczyły osób, które wykupiły 50 GB w iCloud. Część osób pomyślało, że Apple zrezygnowało z tego planu i dlatego anulowano ich subskrypcje. Występowały też pewne problemy w trakcie próby zakupu dodatkowych planów na miejsce na urządzeniach z systemem iOS i komputerach z macOS. W trakcie próby wyświetlany był błąd, który widzicie poniżej.
Treści wiadomości wysłanej przez firmę z Cupertino do użytkowników w sobotę jest następująca: Ostatnio otrzymałeś wiadomość e-mail z niepoprawną informacją, że twój plan na miejsce w iCloud został anulowany. Twój plan na 50 GB w Dysku iCloud działa poprawnie i będzie odnawiany automatycznie. Przepraszamy za zamieszanie, które mogło zostać tym spowodowane. Jeśli masz jakieś pytania, to zapraszamy do kontaktu.
Problemy już nie występują. Obecnie usługi związane z iCloud działają, jak należy. Pamiętajcie, że aktualny status usług firmy z Cupertino zawsze może sprawdzić na stronie Statusu systemu.
Na poniższym filmie obejrzysz nowości z systemu iOS 10.3:
źródło: Apple Insider