Apple postanowiło opublikować nowy spot reklamowy wychwalający nowy program, który ruszył w maju. Today at Apple ma na celu kształcenie użytkowników produktów z logo nadgryzionego jabłka w różnych dziedzinach. W programie znajdzie się coś ciekawego dla amatorów, profesjonalistów, a także dzieci. Niestety, program nie jest dostępny w Polsce.
Today at Apple to seria darmowych szkoleń, jakie startują w maju we wszystkich oficjalnych sklepach giganta z Cupertino na świecie. Firma ma zamiar otworzyć drzwi zarówno dla profesjonalistów, obeznanych w produktach z logo nadgryzionego jabłka, amatorów, a nawet dzieci. Teraz firma postanowiła zareklamować swój nowy program.
W najnowszym spocie reklamowym możemy zobaczyć różne lokale, w których rozpoczynają się właśnie zajęcia z programu Today at Apple. Na początku można usłyszeć powitanie w różnych językach, co ma zaznaczyć, że zajęcia będą odbywały się w różnych miejscach na świecie. Następnie wymieniane są tematy programu. Przypomnijmy, że składa się na niego bardzo zróżnicowana tematyka. Użytkownicy przybywający na zajęcia będą mogli uczyć się między innymi o kodowaniu, sztuce, fotografii, muzyki.
Today at Apple nie w Polsce
Na wideo słychać, że w programie brać udział będą profesjonaliści. Przybywający mogą przykładowo wysłuchać wykładu profesjonalnych ilustratorów. Można również usłyszeć, jak grają zawodowi muzycy. Swoje miejsce znajdą tam również dzieci. Gigant z Cupertino chce, by pobudzić kreatywność wśród najmłodszych.
Warto jednak wspomnieć, że w Polsce program ten nie będzie przeprowadzany. Powód jest bardzo prosty – choć sprzęty giganta można zakupić praktycznie wszędzie w naszym kraju, to nie ma u nas oficjalnego sklepu. Warto jednak zaznaczyć, że firma bardzo przykłada się do budowania swoich lokali. Więcej o sklepach Apple przeczytacie w naszym artykule.
Obejrzyj również film – iOS 10.3 – co nowego?
Źródło: YouTube