Udostępnij
Tweetnij

Wyciekły dokumenty pokazujące, jakie uszkodzenia w iPhone’ach naprawia Apple

Do sieci wyciekły oficjalne dokumenty pokazujące, jakie dokładnie uszkodzenia w iPhone’ach mają naprawiać serwisanci Apple. Lista uszkodzeń mechanicznych, które podlegają naprawie jest krótka. Serwisanci twierdzą również, że nie zawsze stosują się do wszystkich zaleceń, choć wytyczne Apple pomagają, kiedy uszkodzenie iPhone’a jest ciężkie do zdiagnozowania.

Do sieci wyciekły oficjalne dokumenty pokazujące, jakie dokładnie defekty w iPhone’ach mają naprawiać serwisanci Apple. Lista uszkodzeń mechanicznych, które podlegają naprawie jest krótka. Serwisanci twierdzą również, że nie zawsze stosują się do wszystkich zaleceń, choć wytyczne Apple pomagają, kiedy uszkodzenie iPhone’a jest ciężkie do zdiagnozowania.

serwis apple iphone

Nie jest nowością, że nasze smartfony ciągle się psują. W końcu są to urządzenia elektroniczne, które nie będą żyć wiecznie. Kiedy się jednak dzieje się tak podczas okresu gwarancyjnego, trafiają do autoryzowanego serwisu producenta. Tak też jest z Apple. Nie wszystko jednak standardowa gwarancja obejmuje. Przykładem mogą być uszkodzenia mechaniczne. Jakie dokładnie? Do sieci wyciekł dokument mający pomagać serwisantom firmy z Cupertino w określeniu, czy dany telefon nadaje się do naprawy gwarancyjnej czy też nie.

serwis apple iphone

W 22-stronicowym dokumencie znalazły się między innymi opisy wad, które podlegają naprawom gwarancyjnym. Na liście są między innymi pęknięcia na szkle bez widocznych znamion innych uszkodzeń, zanieczyszczenia znajdujące się pod pokrywą aparatów, czy pianka przysłaniająca widok przedniej kamerki do selfie. Pracownicy firmy potwierdzają, że takie zalecenia faktycznie istnieją, a serwisanci ściśle się ich trzymają. Inni natomiast twierdzą, że sami decydują, co naprawić, a co nie. Jeśli pojawi się jednak bardzo ciężki do zdiagnozowania problem, wtedy sięgają po wytyczne.

Używasz zamiennika baterii w iPhone’ach? Apple nie napirawi ci telefonu

Na stronie Apple możemy znaleźć informację, że gwarancje nie obejmują „szkód wynikających z wypadku, demontażu, nieautoryzowanej usługi i nieautoryzowanych modyfikacji”. Przykładem może być używanie baterii innej niż ta przeznaczona do iPhone’ów. Serwisanci nie powinni też naprawiać telefonów, które były zalane, chyba że problem dotyczy również innych funkcji telefonu, niezwiązanych z uszkodzeniami od wody. Wszystkie wytyczne dotyczą smartfonów iPhone 6/6s, a także 7. Najprawdopodobniej będą obejmowały też iPhone’a 8, który zostanie zaprezentowany już za kilka dni.

Źródło: AppleInsider

sferis.pl - przyjazny sklep internetowy

Katarzyna Dąbkowska

Każda kieszonsolka i tablet moim przyjacielem, niezależnie od "maści" i rodzaju. Swojego iPhone'a traktuję jak prawą rękę. Pisaniem o mobilnych sprzętach zajmuję się od kilku lat. Miłośniczka gier, literatury angielskiej i kultury Dalekiego Wschodu, wychowująca przedstawiciela nowego pokolenia.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij