Udostępnij
Tweetnij

Apple udostępnia iTunes 12.6.3 ze sklepem App Store

Apple usunęło opcję pobierania aplikacji z App Store z poziomu iTunes w wersji 12.7. Teraz jednak firma przemyślała swoją decyzję i po cichu udostępniła wersję 12.6.3, która przywraca opcję do życia. Powód jest prosty. Firma twierdzi, że niektóre firmy mogą nadal potrzebować iTunes do instalowania aplikacji. Z opcji korzystać może jednak każdy.

Apple usunęło opcję pobierania aplikacji z App Store z poziomu iTunes w wersji 12.7. Teraz jednak firma przemyślała swoją decyzję i po cichu udostępniła wersję 12.6.3, która przywraca opcję do życia. Powód jest prosty. Gigant twierdzi, że niektóre firmy mogą nadal potrzebować iTunes do instalowania aplikacji. Z opcji korzystać może jednak każdy.

Apple iTunes 12.6.3 App Store

Przypomnijmy, że Apple postanowiło usunąć wspomnianą funkcję wraz z aktualizacją 12.7. Teraz jednak wycofuje się ze wspomnianych decyzji. Przywraca pobieranie aplikacji z App Store z poziomu iTunes w ramach udostępnienia aktualizacji z numerem 12.6.3. Powód? Jak twierdzi gigant z Cupertino, niektóre firmy mogą nadal potrzebować iTunes do instalowania aplikacji, ale pobieranie jest w zasadzie dostępne dla każdego, kto chce przywrócić funkcjonalność, która została usunięta w programie w wersji 12.7.

Firma wydała aktualizację we wrześniu i powiedziała, że nowa wersja została zaprojektowana tak, aby skoncentrować się wyłącznie na muzyce, filmach, programach telewizyjnych i podcastach, a także książkach i audioksiążkach. To właśnie było główną przyczyną usunięcia wbudowanego App Store. Po zmianie aplikacje i dzwonki mogły być pobierane tylko na urządzeniu z iOS.

iTunes 12.6.3 z App Store nie będzie jednak wspierany

Pakiety instalacyjne dla komputerów Mac i PC (zarówno w wersji 32-bit, jak i 64-bit) są dostępne do pobrania na stronie pomocy. Po instalacji większość użytkowników będzie musiała odbudować bibliotekę. Nie wiadomo, jak długo taka opcja będzie dostępna. Aktualnie Apple nie będzie wspierać tej wersji, ponieważ skupia się na nowej (12.7). Należy czekać na kolejne wersje iTunes, w których może znajdzie się rozwiązanie problemu.

Źródło: support.apple

sferis.pl - przyjazny sklep internetowy

Katarzyna Dąbkowska

Każda kieszonsolka i tablet moim przyjacielem, niezależnie od "maści" i rodzaju. Swojego iPhone'a traktuję jak prawą rękę. Pisaniem o mobilnych sprzętach zajmuję się od kilku lat. Miłośniczka gier, literatury angielskiej i kultury Dalekiego Wschodu, wychowująca przedstawiciela nowego pokolenia.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij