Udostępnij
Tweetnij

Apple uruchamia program naprawy iPhone’ów 7

Apple uruchomiło nowy program naprawy. Tym razem dotyczy on smartfonów iPhone 7. Gigant z Cupertino oferuje darmową naprawę usterki, która objawia się komunikatem o treści „brak sieci”. Problem dotyczy niewielkiej ilości iPhone’ów 7 wyprodukowanych pomiędzy wrześniem 2016 roku i lutym tego roku. Akcja nie wpływa na wydłużenie gwarancji.

Apple uruchomiło nowy program naprawy. Tym razem dotyczy on smartfonów iPhone 7. Gigant z Cupertino oferuje darmową naprawę usterki, która objawia się komunikatem o treści „brak sieci”. Problem dotyczy niewielkiej ilości iPhone’ów 7 wyprodukowanych pomiędzy wrześniem 2016 roku i lutym tego roku. Akcja nie wpływa na wydłużenie gwarancji.

Program naprawy iPhone 7

Apple już od dawna znało problem, który objawiał się na wybranych iPhone’ach 7 komunikatem o braku sieci. Ten wyświetlany był po włączeniu i wyłączeniu trybu samolotowego. Okazuje się, że usterka jest natury sprzętowej i dlatego uruchomiono nowy program naprawy.

Program naprawy smartfonów iPhone 7 dotyczy modeli A1660, A1780 (z chińskiej dystrybucji), A1660 (Makau, Hong Kong i Stany Zjednoczone) oraz A1780 (z Japonii). Jak nietrudno zauważyć, modeli z polskiej dystrybucji usterka nie dotyczy. Apple twierdzi, że problem występuje w bardzo niewielu egzemplarzach smartfonów wyprodukowanych pomiędzy wrześniem 2016 roku i lutym tego roku.

Problem objawia się wyświetlaniem komunikatu o treści „brak sieci”. Apple dokona bezpłatnej naprawy i w tym celu należy udać się z telefonem do autoryzowanego serwisu. Osoby, które już wcześniej zapłaciły za naprawę tej usterki mają otrzymać zwrot kosztów. Firma z Cupertino ma się z nimi kontaktować drogą mailową. Jeśli jednak to nie nastąpi do końca marca, to warto skontaktować się z pomocą Apple’a osobiście.

Nowy program naprawy dotyczy tylko iPhone’ów 7

Apple podkreśla, że nowy program naprawy skierowany jest wyłącznie do użytkowników iPhone’ów 7. Innych modeli telefonów z iOS nie dotyczy. Gigant z Cupertino dodaje, że dokonanie naprawy nie wpływa na wydłużenie standardowej gwarancji. Ponadto warto dodać, że chcąc załapać się na bezpłatną naprawę trzeba udać się do serwisu w ciągu dwóch lat od pierwotnego zakupu telefonu. To oznacza, że w przypadku egzemplarzy kupionych we wrześniu 2016 roku pozostało na to jeszcze tylko kilka miesięcy. W nowej akcji serwisowej nie biorą udziału operatorzy sieci komórkowych.

Zobacz także: AirPods – sztuczki i triki, które warto znać

Na poniższym filmie zobaczysz możliwości aplikacji Pliki z iOS 11:

źródło: Apple, fot.: iFixit

sferis.pl - przyjazny sklep internetowy

Dawid Długosz

Dziennikarz w branży IT od 2006 roku. Fan produktów firmy Apple. W życiu prywatnym mąż i ojciec trójki dzieci. W serwisie Tablety.pl pełni rolę redaktora prowadzącego. Pasjonat nowych technologii.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij