Apple uruchamia program naprawy iPhone’ów 7
Apple uruchomiło nowy program naprawy. Tym razem dotyczy on smartfonów iPhone 7. Gigant z Cupertino oferuje darmową naprawę usterki, która objawia się komunikatem o treści „brak sieci”. Problem dotyczy niewielkiej ilości iPhone’ów 7 wyprodukowanych pomiędzy wrześniem 2016 roku i lutym tego roku. Akcja nie wpływa na wydłużenie gwarancji.
Apple uruchomiło nowy program naprawy. Tym razem dotyczy on smartfonów iPhone 7. Gigant z Cupertino oferuje darmową naprawę usterki, która objawia się komunikatem o treści „brak sieci”. Problem dotyczy niewielkiej ilości iPhone’ów 7 wyprodukowanych pomiędzy wrześniem 2016 roku i lutym tego roku. Akcja nie wpływa na wydłużenie gwarancji.
Apple już od dawna znało problem, który objawiał się na wybranych iPhone’ach 7 komunikatem o braku sieci. Ten wyświetlany był po włączeniu i wyłączeniu trybu samolotowego. Okazuje się, że usterka jest natury sprzętowej i dlatego uruchomiono nowy program naprawy.
Program naprawy smartfonów iPhone 7 dotyczy modeli A1660, A1780 (z chińskiej dystrybucji), A1660 (Makau, Hong Kong i Stany Zjednoczone) oraz A1780 (z Japonii). Jak nietrudno zauważyć, modeli z polskiej dystrybucji usterka nie dotyczy. Apple twierdzi, że problem występuje w bardzo niewielu egzemplarzach smartfonów wyprodukowanych pomiędzy wrześniem 2016 roku i lutym tego roku.
Problem objawia się wyświetlaniem komunikatu o treści „brak sieci”. Apple dokona bezpłatnej naprawy i w tym celu należy udać się z telefonem do autoryzowanego serwisu. Osoby, które już wcześniej zapłaciły za naprawę tej usterki mają otrzymać zwrot kosztów. Firma z Cupertino ma się z nimi kontaktować drogą mailową. Jeśli jednak to nie nastąpi do końca marca, to warto skontaktować się z pomocą Apple’a osobiście.
Nowy program naprawy dotyczy tylko iPhone’ów 7
Apple podkreśla, że nowy program naprawy skierowany jest wyłącznie do użytkowników iPhone’ów 7. Innych modeli telefonów z iOS nie dotyczy. Gigant z Cupertino dodaje, że dokonanie naprawy nie wpływa na wydłużenie standardowej gwarancji. Ponadto warto dodać, że chcąc załapać się na bezpłatną naprawę trzeba udać się do serwisu w ciągu dwóch lat od pierwotnego zakupu telefonu. To oznacza, że w przypadku egzemplarzy kupionych we wrześniu 2016 roku pozostało na to jeszcze tylko kilka miesięcy. W nowej akcji serwisowej nie biorą udziału operatorzy sieci komórkowych.
Zobacz także: AirPods – sztuczki i triki, które warto znać
Na poniższym filmie zobaczysz możliwości aplikacji Pliki z iOS 11: