Apple rusza z kolejnym programem naprawy. Tym razem związany on jest ze smartwatchami Apple Watch series 2. Tym razem jednak gigant z Cupertino nie poinformował o akcji na własnej stronie, a przekazał stosowne informacje do własnych centrów serwisowych oraz partnerów. Serwis Macrumors uzyskał wgląd do tych informacji.
Użytkownicy zegarków Apple Watch series 2 już od dawna skarżyli się na problemy. Część smartwatchy ma wadliwe baterie i te potrafią spuchnąć, co powoduje oddzielenie się ekranu od reszty zegarka, co zresztą widzicie na przykładowym zdjęciu. Problemy objawiają się także brakiem możliwość uruchomienia urządzenia. Macrumors raportuje, że gigant z Cupertino rozesłał informacje o nowej akcji serwisowej do centrów w Stanach Zjednoczonych, Kanady, Meksyku czy Europy, a więc program ma raczej charakter globalny. Nie wiadomo jednak, czy na pewno dotyczy także Polski.
Akcja bezpłatnej wymiany baterii dotyczy wyłącznie zegarków Apple Watch series 2 w wersji z 42 mm kopertą. W tym wariantów Sport, Edition, Hermès czy Nike+, ale żadnych pozostałych smartwatchy z watchOS już nie. Naprawa będzie dokonywana bezpłatnie i status gwarancji nie ma na to wpływu. Użytkownicy wadliwych zegarków będą mogli zgłosić się w celu dokonania naprawy do trzech lat od pierwotnego zakupu urządzenia.
Oczywiście, konkretnych informacji należy szukać bezpośrednio w salonach Apple’a lub centrach serwisowych partnerów firmy z Cupertino. Tam użytkownicy wadliwych zegarków uzyskają wszystkie stosowne informacje. Choć firma oficjalnie nie ujawniła informacji o tej akcji serwisowej na własnych stronach, tak serwis Macrumors zweryfikował te informacje z różnymi źródłami, gdzie udało się uzyskać potwierdzenie.
Zobacz także: AirPods – sztuczki i triki, które warto znać
źródło: Macrumors