iPhone 8 to kolejny smartfon Apple’a, który doczekał się programu naprawy. Gigant z Cupertino ogłosił, że część egzemplarzy ma wadliwe płyty główne. Problemy objawiają się nieoczekiwanymi restartami urządzeń, zamrożeniami ekranu czy brakiem możliwości włączenia smartfona. Prawdopodobnie jednak nie dotyczy to waszych telefonów.
Z informacji przekazanych przez Apple’a wynika, że program naprawy obejmuje te smartfony iPhone 8, które został sprzedane pomiędzy wrześniem 2017, a marcem 2018 roku. Ponadto tylko w wybranych regionach dystrybucji. Firma wymienia Australię, Chiny, Hong Kong, Indie, Japonię, Makau, Nową Zelandię i Stany Zjednoczone. Jeśli zakupiliście urządzenie w jednym z wymienionych państw i zrobiliście to w okresie wymienionym przez firmę z Cupertino, to w źródle informacji znajdziecie pole, gdzie możecie wpisać numer seryjny telefonu. Ten następnie zostanie sprawdzony pod kątem kwalifikowania się do programu naprawy.
iPhone 8 Plus nie kwalifikuje się do programu naprawy Apple’a
Apple podkreśla, że program naprawy nie dotyczy smartfona iPhone 8 Plus. Jedynie modelu z 4,7-calowym ekranem Retina. Użytkownicy mogą oddać telefon do jednego z autoryzowanych serwisów w celu dokonania darmowej wymiany płyty głównej przez maksymalnie trzy lata od daty pierwotnego zakupu smartfona. Jeśli urządzenie nosi jakieś oznaki uszkodzenia i przed wymianą płyty głównej będą konieczne inne naprawy, to te będą musiały zostać dokonane odpłatnie. Akcja serwisowa nie powoduje wydłużenia gwarancji.
Zobacz także: W iPhonie X jest nowy dzwonek Reflection. Tak go dodasz we własnym telefonie