Apple Pay dostępne dla klientów PKO BP. Można już płacić iPhone’ami
Apple Pay jest już dostępne dla klientów PKO BP. Usługa wystartowała chwilę po godzinie 8:00. W ten sposób klienci banku mogą już dokonywać płatności iPhone’ami i zegarkami z watchOS. PKO BP planował wprowadzić Apple Pay już w trzecim kwartale. Niestety, doszło do małego przesunięcia planów związanych z wdrożeniem platformy.
PKO BP, zgodnie z zapowiedziami, wprowadziło dziś usługę Apple Pay. To oznacza, że klienci tego banku mogą już dodawać własne karty (instrukcja) i w ten sposób płacić w sklepach iPhone’ami lub zegarkami z systemem watchOS. Bank jest już dziesiątym w Polsce, który wspiera to rozwiązanie. W niedługim czasie dołączy także ING Bank Śląski.
PKO BP planowało wprowadzić Apple Pay w trzecim kwartale tego roku. Takie informacje bank przekazał w trakcie debiutu usługi w Polsce, co miało miejsce w czerwcu tego roku. Niestety, nie udało się dotrzymać terminarzu i doszło do małego opóźnienia. Jak to jednak mówią, lepiej późno niż wcale.
PKO BP dziesiątym bankiem w Polsce ze wsparciem dla Apple Pay
PKO BP jest dziesiątym bankiem w Polsce ze wsparciem dla Apple Pay. Na starcie usługa była dostępna u Aliora, BGŻ BNP Paribas, Getinu, mBanku, Nest Banku, Pekao, Raiffeisen Polbanku, Santandera i T-Mobile Usług Bankowych. Jeśli macie kartę wydaną przez bank, który dziś wprowadził usługę, to już możecie ją dodać na iPhone’ach. Zrobicie to w bardzo prosty sposób.
ING Bank Śląski na razie nie podał dokładnych szczegółów związanych z wprowadzeniem Apple Pay w Polsce. Prawdopodobnie więcej szczegółów poznamy w niedługim czasie. Choć bank nabrał wody w usta, tak serwis Cashless poinformował, że zna pewne szczegóły. Ma je podać wkrótce.
Zobacz także: W iPhonie X jest nowy dzwonek Reflection. Jak go dodać we własnym telefonie?