iPhone Xs (Max) oraz Apple Watch 4 już trafiły na rynek, również w Polsce. Apple postanowiło zatem rozpocząć potężną kampanię marketingową, w ramach której promuje najnowsze urządzenia. Oddział w Wielkiej Brytanii wpadł na ciekawy pomysł i umieścił ciekawe reklamy na Oxford Street.
iPhone Xs (Max) oraz Apple Watch 4 pojawiły się na specjalnych, interaktywnych ekranach na Oxford Street. Zaledwie pięć minut spacerem od sklepu firmowego na Regent Street jest dom towarowy. Firma przejęła okna lokalu na parterze, aby zbudować tymczasową instalację. Czarne opakowania pokrywają okna. W środku znajdują się jednak cztery jasno oświetlone i ruchome wyświetlacze.
iPhone Xs (Max) i Apple Watch 4 na Oxford Street to nie jedyna taka akcja?
Po prawej stronie od wspomnianej instalacji pojawia się kolejna. Tym razem pokazuje ona ruchome tarcze na najnowszym modelu wspomnianych zegarków. Wyświetlają się tam ruchome obrazy pokazujące symulację tego, co można zobaczyć na zegarku.
Nie poinformowano, jak długo takie instalacje będą widniały na wspomnianym domu towarowym. Aktualnie widnieją one na Oxford Street, więc jeśli wybieracie się do Londynu, możecie je zobaczyć. To dobry punkt, bo jest to jedna z najchętniej uczęszczanych ulic w tym mieście. Nie wiadomo jednak, czy będzie to jedyna taka lokacja z podobnymi reklamami. Firma z Cupertino nie podała do wiadomości, czy będziemy mogli spodziewać się kolejnych takich instalacji.
Zobacz także: AirPods – triki. Sztuczki, które warto znać
Źródło: 9to5mac