Część użytkowników iPhone’ów z iOS 11 skarży się na problemy z Apple Music i App Store
Apple boryka się jakimiś problemami związanymi z App Store i Apple Music, które występują na iPhone’ach i iPadach z iOS 11. Problemy są specyficzne i występują tylko w tej starszej wersji systemu operacyjnego. Na iPhone’ach z iOS 12 lub inną wersją takich przypadłości nie ma. Wygląda na to, że błąd jest powiązany z konkretną edycją oprogramowania.
Apple Music i App Store nie są dostępne dla części użytkowników iPhone’ów i iPadów. Ci od kilkunastu godzin zgłaszają problemy i te pojawiają się m.in. na Twitterze. Wygląda na to, że błędy z dostępem do wymienionych usług występują jedynie na tych iUrządzeniach, które mają zainstalowany iOS 11. W innych wydaniach oprogramowania zdają się nie występować.
Na stronie Stan systemu, gdzie można sprawdzić sobie dostępność poszczególnych usług firmy z Cupertino, oficjalnie mówi się jedynie o problemie z FaceTime. Jak dobrze wiemy, wyłączono w nim rozmowy grupowe po tym, jak w komunikatorze znaleziono poważną lukę. Wkrótce zostanie ona załatana. Jest bardzo możliwe, że jeszcze dziś.
Użytkownicy iPhone’ów z zainstalowanym iOS 11 twierdzą, że nie mogą korzystać z usługi Apple Music. Raportują też problemy związane z App Store, a dokładniej dostępem do zawartości wirtualnego sklepu. Istnieje też pewne rozwiązanie problemu. Związane jest ono z cofnięciem daty.
Część właścicieli iPhone’ów z iOS 11 twierdzi, że cofnięcie daty na 29 stycznia rozwiązało u nich problem z dostępem do App Store. Możliwe więc, że w systemie znajduje się jakiś starszy certyfikat, który być może wygasł i to właśnie powoduje problemy. Jednoznaczne wyjaśnienie błędów na razie nie jest znane.
Przeczytaj także: Najlepsze nowe gry mobilne z grudnia
źródło: 9to5mac