iPhone i inne sprzęty Apple sprawiają problemy z aktywacją i konfiguracją

iPhone'y, HomePod i inne sprzęty Apple sprawiają problemy. Błąd pojawia się, gdy odbywa się aktywacja i konfiguracja. Dotyczy to logowania iCloud.
Apple iPhone problemy aktywacja konfiguracja błąd logowanie iCloud iPad HomepodApple iPhone problemy aktywacja konfiguracja błąd logowanie iCloud iPad Homepod

Dziś w nocy pojawiły się problemy z urządzeniami Apple, co gigant z Cupertino już potwierdził. Obejmują one takie procesy, jak aktywacja czy wstępna konfiguracja sprzętów. Dotyczy to iPhone’ów, głośników HomePod czy tabletów iPad. Błąd występuje, gdy użytkownik przeprowadza logowanie iCloud.

W momencie publikacji tego wpisu problemy cały czas istniały. Potwierdza to oficjalna strona producenta Stan systemu. Tam widać, że występują błędy obejmujące konta iCloud i logowanie. Co więc można zrobić w zaistniałej sytuacji? Wygląda na to, że po prostu poczekać na rozwiązanie.

Apple iPhone problemy aktywacja konfiguracja błąd logowanie iCloud iPad HomepodApple iPhone problemy aktywacja konfiguracja błąd logowanie iCloud iPad Homepod

Aktywacja czy konfiguracja iPhone’ów możliwa, ale Apple musi rozwiązać problemy

Apple wyjaśnia, że zaistniałe problemy spowodowane są zbyt dużym przeciążeniem systemów. Co pewnie wynika z faktu, że wiele osób dostało na święta iPhone’y i inne urządzenia z logo nadgryzionego jabłka. Aktywacja i wstępna konfiguracja sprzętów ma być jak najbardziej możliwa. Firma dodaje, aby spróbować przeprowadzić te czynności ponownie za jakiś czas (na przykład kilka godzin), gdy systemy zostaną odetkane.

Przeczytaj także: Najlepsze wskazówki dla słuchawek AirPods

źródło

Marcelina Poznańska: Lubię Androida i jestem jego użytkowniczką niemal od samego początku. Nie stronię jednak od innych platform mobilnych. Interesuję się, poza nowymi technologiami, także jazdą konną oraz sportem.
Powiązane wpisy
Disqus Comments Loading...
whatsapp
line