Apple poinformowało o nowej akcji serwisowej związanej z telefonami iPhone 12 i 12 Pro. Nowy program naprawy obejmuje problemy z pewnym komponentem. W konsekwencji pojawiają się błędy obejmujące dźwięk. Firma twierdzi, że wada dotyczy niewielkiej ilości telefonów wyprodukowanych pomiędzy październikiem 2020 r. a kwietniem 2021 r.
Wadliwy element w smartfonach iPhone 12 i 12 Pro sprawia, że zawodzi moduł odbiornika. Problemy występują w trakcie prowadzenia rozmów telefonicznych. Program naprawy zakłada bezpłatną wymianę komponentu. W tym celu właściciele objętych akcją smartfonów Apple powinni zgłosić się do autoryzowanego serwisu. Tam zostanie dokonana ocena urządzenia i kwalifikacja do naprawy.
Nowy program naprawy Apple nie obejmuje wszystkich modeli iPhone 12
Apple wyjaśnia, że wadliwe są tylko smartfony iPhone 12 i 12 Pro z 6,1-calowymi ekranami. Nowy program naprawy nie obejmuje modeli 12 Mini oraz 12 Pro Max. Z prostej przyczyny. W tych telefonach wadliwych komponentów nie stwierdzono. Akcja serwisowa obowiązuje przez dwa lata od pierwotnej daty zakupu urządzenia.
Przeczytaj także: Najlepsze darmowe aplikacje do retuszu zdjęć