iPhone 14 i problemy z aktywacją. Apple zaleca użycie iTunes
iPhone 14 na starcie sprawia problemy. Związane są one z aktywacją, z czym boryka się część klientów. Apple zaleca w tym celu skorzystanie z iTunes. Tak więc proces aktywacji można przeprowadzić z wykorzystaniem komputera. Błąd ten w smartfonach iPhone 14 już rozwiązano i stosowna poprawka jest w iOS 16.0.1.
iPhone 14 trafia dziś w ręce pierwszych klientów, ale nie obyło się bez błędów. Pierwsi użytkownicy zaczęli zgłaszać problemy. Te związane są z aktywacją. Apple zabrało głos w sprawie tych niedogodności i zaleca skorzystanie z metody związanej z użyciem programu iTunes. Do tego jednak potrzebny jest komputer.
Problemy z aktywacją modeli iPhone 14 objawiają się w taki sposób, że proces nie dobiega do końca. W konsekwencji nie można skończyć pierwszej konfiguracji telefonu i ten jest niezdatny do dalszego użytku. Błąd występuje tylko w przypadku połączenia z otwartymi sieciami Wi-Fi.
Na problemy z aktywacją iPhone 14 Apple radzi użyć iTunes
Apple zabrało głos w sprawie błędu. Firma twierdzi, że wspomniane problemy z aktywacją można rozwiązać z użyciem iTunes. Tak więc smartfona iPhone 14 należy podłączyć do komputera i taką opcję należy wybrać w trakcie konfiguracji na ekranie telefonu. Potem trzeba się cofnąć i ponownie nawiązać połączenie z siecią Wi-Fi.
Przeczytaj także: Najlepsze wskazówki i triki dla słuchawek AirPods Pro