Udostępnij
Tweetnij

Google ma rozwiązanie na przypadkowe kliknięcia w reklamy

Z pewnością nikt z was nie lubi przypadkowych kliknięć w reklamy, zgadza się? Czy to na stronach internetowych, czy też wewnątrz aplikacji. Na szczęście, Google postanowiło temu zaradzić i ma pewne rozwiązanie!

ap_resize.php

Z pewnością nikt z was nie lubi przypadkowych kliknięć w reklamy, zgadza się? Czy to na stronach internetowych, czy też wewnątrz aplikacji. Na szczęście, Google postanowiło temu zaradzić i ma pewne rozwiązanie!

Na oficjalnym blogu AdWords Google przekazało informacje o zmianach względem reklam, co ma przełożyć się na rzadsze przypadkowe kliknięcia. I tak:

  • Google zablokuje przekierowania w przypadku kliknięć lub dotknięć przy krawędzi zdjęć;
  • Ikony reklam (na przykład wewnątrz aplikacji) nie będą klikalne i w ten sposób prościej je zamkniemy (bez potrzeby precyzyjnego dotknięcia) za pomocą ikonki x;
  • Nie będzie można kliknąć w reklamy, które wyświetliły się przez bardzo krótki czas.

Zmiany docenią nie tylko zwykli użytkownicy, ale także sami reklamodawcy, którzy będą ponosić mniejsze koszty w związku z mniejszą liczbą przypadkowych kliknięć oraz dostaną bardziej precyzyjne statystyki związane z rzeczywistym zainteresowaniem danymi reklamami.

źródło: google

Posiadasz tablet i smartfon?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Marcelina Poznańska

Lubię Androida i jestem jego użytkowniczką niemal od samego początku. Nie stronię jednak od innych platform mobilnych. Interesuję się, poza nowymi technologiami, także jazdą konną oraz sportem.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij