Pokemon Go miało wyglądać o wiele inaczej w dniu premiery
Pokemon Go jest niemałym hitem. Przedstawiciel Niantic potwierdził jednak, że produkcja miała wyglądać o wiele inaczej w dniu premiery. Gra przeszła wiele modyfikacji i usprawnień. Daniel Wang powiedział, że mapa i awatary w Pokemon Go początkowo miała inny wygląd. Myślano także nad wprowadzeniem zmiennej pogody.
Pokemon Go jest niemałym hitem. Przedstawiciel Niantic potwierdził jednak, że produkcja miała wyglądać o wiele inaczej w dniu premiery. Gra przeszła wiele modyfikacji i usprawnień. Daniel Wang powiedział, że mapa i awatary w Pokemon Go początkowo miała inny wygląd. Myślano także nad wprowadzeniem zmiennej pogody.
Pokemon Go miało premierę w lipcu minionego roku i od razu zdobyło serca graczy. Gra miała jednak tak nie wyglądać. Podczas tegorocznej imprezy Game Developers Conference Dennis Wang z Niantic Labs potwierdził, że początkowo gra miała wyglądać o wiele inaczej niż teraz, jednak przeszła wiele modyfikacji.
Podczas panelu na GDC Wang powiedział między innymi, ze mapa w grze miała być zupełnie inna. Na mapie miał dominować kolor biały. Na tle bieli mieli pojawiać się stworzony przez gracza awatar oraz Pokemony. Miały przy okazji wyróżniać się od bladego widoku w tle. Ostatecznie jednak stwierdzono, że lepsza będzie zieleń, która bardziej przypomina świat zewnętrzny, choć prostymi kształtami przypominał pierwszy projekt.
Pokemon Go doczeka się jeszcze dynamicznej pogody?
Wang powiedział także, że w grze miały być dostępne zmienne warunki pogodowe. Oznacza to, że gra reagowałaby na to, co aktualnie dzieje się za naszymi oknami. W razie deszczu w grze pojawiałby się również deszcz. Ostatecznie z projektu zrezygnowano, ale wprowadzono cykl dnia i nocy. Niantic myśli jednak nad dynamiczną pogodą w grze.
Przedstawiciel Niantic stwierdził także, że zupełnie inaczej miały wyglądać awatary w grze. Miały przypominać bardziej postacie przedstawiane w anime. Zrezygnowano jednak z tego pomysłu na rzecz starszych postaci niż w kreskówkach. Miały być one bliższe użytkownikom na Zachodzie.
Wang powiedział też, że jego firma wiele nauczyła się z gry Ingres, która Niantic wydało wcześniej. Z tej nauki wyciągnięto wiele wniosków. Przykładem może być tutaj ułożenie przycisków na ekranie. W przypadku Pokemon Go zrezygnowano z ważnych przycisków osadzonych na górze. Celem było to, by użytkownik mógł obsługiwać aplikację jednym palcem.
Źródło: AndroidHeadlines