Electronic Arts dzieli użytkowników Androida
Jakiś czas temu na Android Market trafił klejnot wśród mobilnych układanek – Bejeweled 2. Gra żabim skokiem wskoczyła na wysokie
Jakiś czas temu na Android Market trafił klejnot wśród mobilnych układanek – Bejeweled 2. Gra żabim skokiem wskoczyła na wysokie miejsca rankingu sprzedaży systemu cyfrowej dystrybucji Google’a. Wkrótce po premierze pojawiły się jednak pewne kontrowersje wokół tej produkcji Electronic Arts.
Okazało się bowiem, że Bejeweled 2 ma dwie różne ceny. Abonenci amerykańskiego Verizona musieli zapłacić za grę 7,99 USD, gdy tymczasem wszyscy pozostali mogli zdobyć ją za 2,99 USD. Oczywiście spowodowało to oburzenie Internetu, ale Electronic Arts zdaje się nie dostrzegać problemu. Na Android ruszyła bowiem nowa promocja na tę grę i znów abonenci Verizona zostali traktowani gorzej.
Obecnie klienci Verizona muszą zapłacić za Bejeweled 2 2,99 USD, a abonenci innych sieci zaledwie 0,99 USD. Powstaje więc pytanie, dlaczego Electronic Arts tak segreguje swoich klientów? Czy faktycznie dla tych kilku dodatkowych dolarów warto ryzykować negatywny PR? No i czy w przyszłości taka polityka ma być stosowana także przeciwko sieciom poza Stanami Zjednoczonymi?
Ceny obu wersji gier możecie porównać sami – Bejeweled 2 na Android Market dla abonentów Verizona i Bejeweled 2 w wersji dla pozostałych sieci.