Zynga zapowiedziała, że tytuł ten pojawi się na mobilnych sprzętach w ciągu najbliższych kilku tygodni.
CSR stało się niezwykle popularną grą, którą pobrało ponad 130 milionów graczy. Szybko grą zainteresowali się zatem nie tylko użytkownicy mobilnych urządzeń, ale również inni wydawcy. Zynga, zamiast powielać pomysł na grę, postanowiła wykupić jej twórców, firmę NaturalMotion, za niemałą sumę połowy miliarda dolarów. Jak można się domyślić, studio po cichu zaczęło prace nad kolejną odsłoną CSR, którą właśnie zapowiedziano.
CSR2 ma się skupiać na drag racingu, czyli, w skrócie, wyścigach równoległych. Zapowiedziano również, że w grze pojawią się auta ze znaczkami Lamborghini, McLarena oraz Ferrari. Tytuł ten powinien zadebiutować na urządzeniach mobilnych w ramach tzw. soft launch w ciągu kilku najbliższych tygodni. Dokładna data premiery nie jest jeszcze znana, jednak najprawdopodobniej gra trafi w pierwszej kolejności do posiadaczy sprzętów z iOS. Poniżej zwiastun produkcji:
Źródło: AndroidPolice