HP jeszcze nie wprowadziło swojego tabletu PC na rynek a już oczekuje że stanie się on hitem. Malo tego, ma być więcej niż numerem jeden. Czy to nie są nazbyt śmiałe oczekiwania? Tym bardziej teraz, gdy rekordy popularności bije największy konkurent, tablet z logo nadgryzionego jabłuszka?
Nie jest tajemnicą, że Apple ma kłopoty z produkcją, wynikające z serii zdarzeń mających bezpośredni wpływ na ilość produkowanych tabletów w jego fabrykach. Czy to jednak wystarczy aby HP TouchPad stał się takim bestselerem? Czy HP nie ma zbyt utopijnych oczekiwań? Szef europejskiej części HP, Eric Cador, chwalił się oficjalnie na konferencji prasowej: „Na rynku PC world, pomimo coraz mniejszych sposobów na odróżnienie produktów HP od konkurencji, staliśmy się numerem jeden; na rynku tabletów zostaniem więcej niż numerem jeden. Będziemy numerem jeden plus.
Przechwałki szefa HP są o tyle ciekawe, że po pierwsze firma nie ma jeszcze żadnego tabletu w ofercie, po drugie TouchPad ma pojawić się na rynku … w okolicach czerwca. Tym bardziej więc, zapewnienia Cadora wydają się być nieco na wyrost. I prawdopodobnie nie pomoże nawet pozycja lidera na rynku PC…