RIM tnie ceny na Playbooka w Stanach Zjednoczonych
Nie ukrywajmy, ale tablet RIM-a – Playbook nie był hitem na rynku tego typu elektroniki konsumenckiej (delikatnie mówiąc). Producent (po raz kolejny) dokonuje cięć na cenie urządzenia.
Nie ukrywajmy, ale tablet RIM-a – Playbook nie był hitem na rynku tego typu elektroniki konsumenckiej (delikatnie mówiąc). Producent (po raz kolejny) dokonuje cięć na cenie urządzenia.
Ostatnie wyniki sprzedaży Playbooka pokazały, że RIM rzeczywiście może być daleki od jakiegokolwiek zadowolenia… Producent zaledwie w jeden dzień po ujawnieniu tabletu Amazonu, czyli Kindle Fire postanowił dostosować się do nowych warunków cenowych wyznaczonych przez giganta rynku e-commerce.
Playbook kosztuje w Stanach Zjednoczonych o 100 dolarów mniej, czyli 300 dolarów. To i tak 50% więcej niż za tablet PC Amazonu… Chyba trochę marketingowcy RIM-a się nie postarali…