Udostępnij
Tweetnij

Tablety z Windows 8 obiektem pożądania klientów?

Najnowsze badanie bostońskiej firmy Boston Consulting Group jest co najmniej ciekawe i… w ogóle nie pokrywa się ze spekulacjami firm analitycznych, które nie wróżą sukcesu Windows 8 na tabletach.

Najnowsze badanie bostońskiej firmy Boston Consulting Group jest co najmniej ciekawe i… w ogóle nie pokrywa się ze spekulacjami firm analitycznych, które nie wróżą sukcesu Windows 8 na tabletach.

Badanie, które przeprowadziła firma Boston Consulting Group na klientach ze Stanów Zjednoczonych i Chin wykazuje, że średnio 43% konsumentów zamierza zakupić tablet PC z Windows 8. To znacznie więcej niż na przykład iPada, którego „pożąda” 27% Amerykanów oraz 34% Chińczyków.

Analiza jest o tyle ciekawa, że firmy analityczne nie wróżą szybkiego sukcesu Windows 8 na tabletach. Na szczęście to klienci zdecydują, a nowe okienka pojawią się już za około rok i wtedy też przekonamy się, czy nowe okienka mają szansę w starciu z iPadem.

Dawid Długosz

Dziennikarz w branży IT od 2006 roku. Fan produktów firmy Apple. W życiu prywatnym mąż i ojciec trójki dzieci. W serwisie Tablety.pl pełni rolę redaktora prowadzącego. Pasjonat nowych technologii.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij