Tablety z Windows 8 obiektem pożądania klientów?
Najnowsze badanie bostońskiej firmy Boston Consulting Group jest co najmniej ciekawe i… w ogóle nie pokrywa się ze spekulacjami firm analitycznych, które nie wróżą sukcesu Windows 8 na tabletach.
Najnowsze badanie bostońskiej firmy Boston Consulting Group jest co najmniej ciekawe i… w ogóle nie pokrywa się ze spekulacjami firm analitycznych, które nie wróżą sukcesu Windows 8 na tabletach.
Badanie, które przeprowadziła firma Boston Consulting Group na klientach ze Stanów Zjednoczonych i Chin wykazuje, że średnio 43% konsumentów zamierza zakupić tablet PC z Windows 8. To znacznie więcej niż na przykład iPada, którego „pożąda” 27% Amerykanów oraz 34% Chińczyków.
Analiza jest o tyle ciekawa, że firmy analityczne nie wróżą szybkiego sukcesu Windows 8 na tabletach. Na szczęście to klienci zdecydują, a nowe okienka pojawią się już za około rok i wtedy też przekonamy się, czy nowe okienka mają szansę w starciu z iPadem.