Rewolucji nie ma, ale z drugiej strony to dla kanadyjskiego RIM-a i tak wielki sukces. To więcej niż sprzedano Playbooków w całym 2011 roku!
Przeczytaj koniecznie >> iPad jednak spada, Android ma niemal 40% rynku tabletów
Nie ukrywajmy, ale Playbookowi do sukcesu iPada bardzo daleko. Tablet RIM-a nie odniósł sukcesu na rynku i w zeszłym roku przyniósł Kanadyjczykom wielomilionowe straty. Producent przez ostatnie miesiące co rusz uruchamiał nowe promocje i obniżał ceny tabletu. Co ciekawe, działania te zaowocowały całkiem niezłymi wynikami sprzedaży… oczywiście jak na RIM-a.
Okazuje się, że RIM w ostatnim kwartale (ten skończył się dla firmy 3 marca) sprzedał aż 500 tysięcy tabletów. Dla porównania, od uruchomienia sprzedaży w zeszłym roku do tej pory Playbooka kupiono 900 tysięcy razy. Wynik z ostatniego kwartału jest więc lepszy niż za cały 2011 rok.