Udostępnij
Tweetnij

18 milionów Playbooków dopiero w za cztery lata?

Niestety, ale na to wygląda. Tak przynajmniej sugerują analitycy Gartnera, którzy nie wróżą mega sukcesu tabletowi marki RIM.

Niestety, ale na to wygląda. Tak przynajmniej sugerują analitycy Gartnera, którzy nie wróżą mega sukcesu tabletowi marki RIM.

Przeczytaj koniecznie >> 5 gier, które wprawią cię na nowym iPadzie w osłupienie

Nie ukrywajmy, ale Playbook, choć jest udanym tabletem, to jednak nie odniósł rynkowego sukcesu. Za kilka miesięcy minie rok od premiery urządzenia, a RIM-owi udało się do tej pory sprzedać zaledwie niespełna milion tabletów. To niewiele, gdy wynik porównamy z konkurencją. Nawet nie Apple, ale producentami tabletów z Androidem, jak Asus czy Samsung.

Tablety zdobywają jednak coraz większą popularność. To samo dotyczy się Playbooka. Z ostatniej analizy firmy Gartner wynika, że RIM już w 2016 roku ma szanse sprzedać aż niemal 18 milionów własnych tabletów (około 5% rynku). Całkiem niezły skok, gdy przyjrzymy się niespełna rocznej historii urządzenia na rynku, nie uważacie?

 

Dawid Długosz

Dziennikarz w branży IT od 2006 roku. Fan produktów firmy Apple. W życiu prywatnym mąż i ojciec trójki dzieci. W serwisie Tablety.pl pełni rolę redaktora prowadzącego. Pasjonat nowych technologii.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij