18 milionów Playbooków dopiero w za cztery lata?
Niestety, ale na to wygląda. Tak przynajmniej sugerują analitycy Gartnera, którzy nie wróżą mega sukcesu tabletowi marki RIM.
Niestety, ale na to wygląda. Tak przynajmniej sugerują analitycy Gartnera, którzy nie wróżą mega sukcesu tabletowi marki RIM.
Przeczytaj koniecznie >> 5 gier, które wprawią cię na nowym iPadzie w osłupienie
Nie ukrywajmy, ale Playbook, choć jest udanym tabletem, to jednak nie odniósł rynkowego sukcesu. Za kilka miesięcy minie rok od premiery urządzenia, a RIM-owi udało się do tej pory sprzedać zaledwie niespełna milion tabletów. To niewiele, gdy wynik porównamy z konkurencją. Nawet nie Apple, ale producentami tabletów z Androidem, jak Asus czy Samsung.
Tablety zdobywają jednak coraz większą popularność. To samo dotyczy się Playbooka. Z ostatniej analizy firmy Gartner wynika, że RIM już w 2016 roku ma szanse sprzedać aż niemal 18 milionów własnych tabletów (około 5% rynku). Całkiem niezły skok, gdy przyjrzymy się niespełna rocznej historii urządzenia na rynku, nie uważacie?