Niestety, ale na to wygląda. Tak przynajmniej sugerują analitycy Gartnera, którzy nie wróżą mega sukcesu tabletowi marki RIM.
Przeczytaj koniecznie >> 5 gier, które wprawią cię na nowym iPadzie w osłupienie
Nie ukrywajmy, ale Playbook, choć jest udanym tabletem, to jednak nie odniósł rynkowego sukcesu. Za kilka miesięcy minie rok od premiery urządzenia, a RIM-owi udało się do tej pory sprzedać zaledwie niespełna milion tabletów. To niewiele, gdy wynik porównamy z konkurencją. Nawet nie Apple, ale producentami tabletów z Androidem, jak Asus czy Samsung.
Tablety zdobywają jednak coraz większą popularność. To samo dotyczy się Playbooka. Z ostatniej analizy firmy Gartner wynika, że RIM już w 2016 roku ma szanse sprzedać aż niemal 18 milionów własnych tabletów (około 5% rynku). Całkiem niezły skok, gdy przyjrzymy się niespełna rocznej historii urządzenia na rynku, nie uważacie?