To, że Apple jest znaną firmą – wie większość osób mających styczność z komputerami. Jak donoszą najnowsze raporty opublikowane przez firmę Millward Brown, potentat z Cupertino stał się także najbardziej wartościową marką na rynku.
Przeczytaj również >> 10 absurdalnie drogich gadżetów dla iPada
W ciągu ubiegłego roku „jabłuszkowy” gigant uzyskał przyrost dochodu o 19%, notując na jego zakończenie wpływy w wysokości 183 miliardów dolarów. Dla porównania, największy portal społecznościowy na świecie, Facebook, z dochodem 33,2 miliarda dolarów ulokował się dopiero na 19 pozycji na liście, notując jednak 74-procentowy wzrost dochodu. Ex aequo na drugiej pozycji znalazły się Google i, co jest niemałym zaskoczeniem, IBM. Pozostałe siedem najwartościowszych firm „Top Ten” stanowią (odpowiednio czwarte, szóste i siódme miejsce) McDonald’s, Coca-Cola i Marlboro. Miejsce piąte przypadło Microsoftowi, zaś całość dziesiątki dopełniają operatorzy mobilni: AT&T, Verizon i China Mobile.