Kindle Fire to najlepiej sprzedający się produkt firmy Amazon. Wprowadzony do sprzedaży 9 miesięcy temu, osiągnął wynik 22% zajętości rynku tabletów na terenie USA.
Przeczytaj koniecznie >> 5 najciekawszych tabletów zaprezentowanych w pierwszej połowie 2012
Kindle Fire to nie tylko liczba sprzedanych egzemplarzy. Urządzenie, poza znalezieniem się w dziesiątce najlepiej sprzedających się przedmiotów w ofercie Amazon, zdobyło ponad 10.000 opinii z pięcioma gwiazdkami. Niestety. Dobre rzeczy mają to do siebie, że szybko się kończą. Nie inaczej jest w przypadku Fire. Jak poinformował Jeff Bezos, założyciel i szef Amazon, wszystkie zasoby tego popularnego tabletu zostały wyprzedane.
Jeff Bezos powiedział: “Jesteśmy wdzięczni milionom klientów, którzy uczynili Kindle Fire produktem jaki osiągnął największy sukces w historii Amazon. To był wielki rok dla produktów cyfrowych Amazon, bo wszystkie pozycje z 10 najlepiej sprzedających się produktów odkąd wprowadzono Kindle Fire, to właśnie produkty cyfrowe. Kindle Fire został wyprzedany, ale mamy przed sobą ekscytujące plany – będziemy kontynuować oferowanie naszym klientom najlepszych urządzeń, najlepszych cen, najlepszej obsługi klienta, najlepszej interoperacyjności i najlepszej zawartości ekosystemu.”
Jak łatwo się domyśleć, możemy w związku z tym oczekiwać tylko jednego – sequela Kindle Fire. Rynek niedrogich tabletów to przestrzeń, którą jest zainteresowana większość potencjalnych klientów. Pozostaje zatem pytanie, na któe odpowiedź poznamy zapewne w niedługim czasie: czy następca Kindle Fire rzuci rękawicę i stanie się skuteczną konkurencją dla iPada Mini i Google Neksusa 7?