Udostępnij
Tweetnij

Microsoft rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową Windows 8 [wideo]

Microsoft rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową, dotyczącą jego najnowszego dziecka – systemu operacyjnego Windows 8. Najświeższy spot reklamowy szczególnie promował nowe

Microsoft rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową, dotyczącą jego najnowszego dziecka – systemu operacyjnego Windows 8. Najświeższy spot reklamowy szczególnie promował nowe okienka w trakcie niedzielnego turnieju National Football League.

Przeczytaj koniecznie >> Windows 8: jakie ma szanse na rynku tabletów?

Post na portalu Window Team Blog potwierdził rozpoczęcie kampanii, zaś w materiale reklamowych wykorzystano najnowszy spot filmowy (zamieszczony poniżej), z muzyką Eagles of Death Metal. Cyfra 8 powtarza się w wideo wielokrotnie, zaś całość prezentuje możliwości wykorzystania systemu. W spocie nie zabrakło krótkiej prezentacji nowego systemu, Metro UI,a nawet ekranu dotykowego w urządzeniu pracującym pod jego kontrolą, na którym zademonstrowano rozgrywkę w Fruit Ninja, w trybie multiplayer.

W razie gdyby ktoś jeszcze nie wiedział, Windows 8 zadebiutuje oficjalnie 26 października. Wraz z nim pojawi się Microsoft Surface Tablet.

Maciej Rosiński

Jestem miłośnikiem gadżetów i nowoczesnych technologii, fanem Xiaomi i MIUI. Lubię język polski i choć nie jestem absolwentem dziennikarstwa, staram się poprawnie wysławiać i pisać po polsku, a piętnować wszelkie przejawy niepoprawności językowej. Od kilkunastu lat udzielam się w dziennikarstwie, od kilku, jako "naczelny recenzent" ;) portalu Tablety.pl.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij