Microsoft rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową, dotyczącą jego najnowszego dziecka – systemu operacyjnego Windows 8. Najświeższy spot reklamowy szczególnie promował nowe okienka w trakcie niedzielnego turnieju National Football League.
Przeczytaj koniecznie >> Windows 8: jakie ma szanse na rynku tabletów?
Post na portalu Window Team Blog potwierdził rozpoczęcie kampanii, zaś w materiale reklamowych wykorzystano najnowszy spot filmowy (zamieszczony poniżej), z muzyką Eagles of Death Metal. Cyfra 8 powtarza się w wideo wielokrotnie, zaś całość prezentuje możliwości wykorzystania systemu. W spocie nie zabrakło krótkiej prezentacji nowego systemu, Metro UI,a nawet ekranu dotykowego w urządzeniu pracującym pod jego kontrolą, na którym zademonstrowano rozgrywkę w Fruit Ninja, w trybie multiplayer.
W razie gdyby ktoś jeszcze nie wiedział, Windows 8 zadebiutuje oficjalnie 26 października. Wraz z nim pojawi się Microsoft Surface Tablet.