Microsoft rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową Windows 8 [wideo]

Microsoft rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową, dotyczącą jego najnowszego dziecka – systemu operacyjnego Windows 8. Najświeższy spot reklamowy szczególnie promował nowe okienka w trakcie niedzielnego turnieju National Football League.

Przeczytaj koniecznie >> Windows 8: jakie ma szanse na rynku tabletów?

Post na portalu Window Team Blog potwierdził rozpoczęcie kampanii, zaś w materiale reklamowych wykorzystano najnowszy spot filmowy (zamieszczony poniżej), z muzyką Eagles of Death Metal. Cyfra 8 powtarza się w wideo wielokrotnie, zaś całość prezentuje możliwości wykorzystania systemu. W spocie nie zabrakło krótkiej prezentacji nowego systemu, Metro UI,a nawet ekranu dotykowego w urządzeniu pracującym pod jego kontrolą, na którym zademonstrowano rozgrywkę w Fruit Ninja, w trybie multiplayer.

W razie gdyby ktoś jeszcze nie wiedział, Windows 8 zadebiutuje oficjalnie 26 października. Wraz z nim pojawi się Microsoft Surface Tablet.

Maciej Rosiński: Jestem miłośnikiem gadżetów i nowoczesnych technologii, fanem Xiaomi i MIUI. Lubię język polski i choć nie jestem absolwentem dziennikarstwa, staram się poprawnie wysławiać i pisać po polsku, a piętnować wszelkie przejawy niepoprawności językowej. Od kilkunastu lat udzielam się w dziennikarstwie, od kilku, jako "naczelny recenzent" ;) portalu Tablety.pl.
Powiązane wpisy
Disqus Comments Loading...

W serwisie wykorzystywane są pliki cookies. Stosujemy je w celach zapewnienia maksymalnej wygody użytkownika oraz do zbierania informacji statystycznych. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.