Udostępnij
Tweetnij

Microsoft Surface generuje tylko 0,13% ruchu w internecie

Nie od dziś wiemy, że Microsoft Surface nie sprzedaje się zbyt dobrze. Kolejnym dowodem, który przemawia za tym faktem jest udział tabletu giganta z Redmond w całym ruchu generowanym w internecie. Surface może pochwalić się udziałem wynoszącym zaledwie 0,13%.

Nie od dziś wiemy, że Microsoft Surface nie sprzedaje się zbyt dobrze. Kolejnym dowodem, który przemawia za tym faktem jest udział tabletu giganta z Redmond w całym ruchu generowanym w internecie. Surface może pochwalić się udziałem wynoszącym zaledwie 0,13%.

Przeczytaj koniecznie >> Kupujemy tablet. Z Wi-Fi czy 3G?

Microsoft co prawda milczy na temat wyników sprzedaży Surface (te pewnie poznamy dopiero na początku stycznia), ale wiemy, że zainteresowanie ogólnie jest słabe (w zasadzie nie do końca wiadomo dlaczego tak jest…). Sam Steve Ballmer jakiś czas temu zdradził, że sprzedaż Surface jest znikoma.

Tymczasem firma Chitika opublikował nowy raport na temat ruchu generowanego przez tablety w internecie. Powyższy wykres nie pozostawia złudzeń. Surface może pochwalić się udziałem na poziomie zaledwie 0,13%. To bardzo niewiele. Oczywiście liderem pozostaje iPad z wynikiem 88%. Z kolei cała rodzina Nexusów od Google ma udział w postaci 0,91%, a więc również znikomy.

Dawid Długosz

Dziennikarz w branży IT od 2006 roku. Fan produktów firmy Apple. W życiu prywatnym mąż i ojciec trójki dzieci. W serwisie Tablety.pl pełni rolę redaktora prowadzącego. Pasjonat nowych technologii.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij