Nie od dziś wiemy, że Microsoft Surface nie sprzedaje się zbyt dobrze. Kolejnym dowodem, który przemawia za tym faktem jest udział tabletu giganta z Redmond w całym ruchu generowanym w internecie. Surface może pochwalić się udziałem wynoszącym zaledwie 0,13%.
Przeczytaj koniecznie >> Kupujemy tablet. Z Wi-Fi czy 3G?
Microsoft co prawda milczy na temat wyników sprzedaży Surface (te pewnie poznamy dopiero na początku stycznia), ale wiemy, że zainteresowanie ogólnie jest słabe (w zasadzie nie do końca wiadomo dlaczego tak jest…). Sam Steve Ballmer jakiś czas temu zdradził, że sprzedaż Surface jest znikoma.
Tymczasem firma Chitika opublikował nowy raport na temat ruchu generowanego przez tablety w internecie. Powyższy wykres nie pozostawia złudzeń. Surface może pochwalić się udziałem na poziomie zaledwie 0,13%. To bardzo niewiele. Oczywiście liderem pozostaje iPad z wynikiem 88%. Z kolei cała rodzina Nexusów od Google ma udział w postaci 0,91%, a więc również znikomy.