ABI Research: do tej pory sprzedano niemal 200 milionów tabletów!
Firma analityczna ABI Research podjęła się próby podliczenia liczby tabletów internetowych, które trafiły na rynek od 2009 roku. Z wyliczeń firmy wynika, że od tego czasu sprzedano już prawie 200 milionów „dachówek” na całym świecie!
Firma analityczna ABI Research podjęła się próby podliczenia liczby tabletów internetowych, które trafiły na rynek od 2009 roku. Z wyliczeń firmy wynika, że od tego czasu sprzedano już prawie 200 milionów „dachówek” na całym świecie!
Przeczytaj koniecznie >> 10 najciekawszych trików na tablety z Androidem
Firma analityczna ABI Resarch opublikowała najnowszy raport podsumowujący sprzedaż tabletów internetowych w okresie od 2009 (a więc jeszcze przed rynkową premierą iPada pierwszej generacji) do końca 2012 roku, z którego wynika, że w tym okresie na rynek trafiło niemal 200 milionów „dachówek”!
Z raportu firmy wynika również, że użytkownicy tabletów internetowych w Stanach Zjednoczonych wydają coraz więcej pieniędzy na aplikacje lub inną zawartość, którą uruchamiają na tego typu urządzeniach. 22% wszystkich z nich wydaje ponad 50 dolarów miesięcznie, a 9% więcej niż 100 dolarów. To oczywiście dobra informacja dla deweloperów i twórców, którzy znajdą tutaj źródło zarobku.