Firma analityczna ABI Research podjęła się próby podliczenia liczby tabletów internetowych, które trafiły na rynek od 2009 roku. Z wyliczeń firmy wynika, że od tego czasu sprzedano już prawie 200 milionów „dachówek” na całym świecie!
Przeczytaj koniecznie >> 10 najciekawszych trików na tablety z Androidem
Firma analityczna ABI Resarch opublikowała najnowszy raport podsumowujący sprzedaż tabletów internetowych w okresie od 2009 (a więc jeszcze przed rynkową premierą iPada pierwszej generacji) do końca 2012 roku, z którego wynika, że w tym okresie na rynek trafiło niemal 200 milionów „dachówek”!
Z raportu firmy wynika również, że użytkownicy tabletów internetowych w Stanach Zjednoczonych wydają coraz więcej pieniędzy na aplikacje lub inną zawartość, którą uruchamiają na tego typu urządzeniach. 22% wszystkich z nich wydaje ponad 50 dolarów miesięcznie, a 9% więcej niż 100 dolarów. To oczywiście dobra informacja dla deweloperów i twórców, którzy znajdą tutaj źródło zarobku.