Microsoft oficjalnie milczy na temat sprzedaży tabletów z serii Surface. Tymczasem Bloomberg raportuje, że posiada przybliżone wyniki sprzedaży. Te niestety są dosyć kiepskie.
Przeczytaj koniecznie >> Wszystko co warto wiedzieć o Microsoft Surface Pro
Gigant z Redmond do tej pory nie podał żadnych konkretnych danych liczbowych związanych ze sprzedaż tabletów z rodziny Surface. W zasadzie spowodowane jest to pewnie tym, że nie ma specjalnie czym się pochwalić.
Tymczasem Bloomberg raportuje (powołując się na anonimowe źródła, aczkolwiek związane z Microsoftem), że gigant z Redmond do tej pory sprzedał około 1,5 miliona sztuk tabletów Surface. Z tego około 400 tysięcy stanowi model Surface Pro, który wprowadzono do sprzedaży na początku lutego. To oznacza, że wariant z Windows RT od momentu premiery (koniec października) sprzedaje się w miesiącu tylko w zaledwie około 225 tysiącach egzemplarzy, a więc bardzo niewiele. Dla porównania, Apple sprzedaje więcej iPadów… każdego dnia!