Z informacji ujawnionych przez Strategy Analytics wynika, że w drugim kwartale tego roku sprzedano zaledwie 2,3 milionów tabletów, które pracowały w oparciu o okienka Microsoftu.
Przeczytaj koniecznie >> Kupujemy tani tablet. Na co zwracać uwagę?
Najnowszy raport Strategy Analytics nie pozostawia złudzeń. Microsoft i jego partnerzy sprzętowi sprzedali w drugim kwartale tego roku zaledwie 2,3 mln sztuk tabletów. To 700 tysięcy mniej niż w Q1 2013 roku i znacznie mniej niż konkurencja. Tylko samo Apple sprzedało 14,6 mln iPadów w zeszłym kwartale. Warto jednak dodać, że na rynek w tym czasie i tak trafiło ponad 10 razy więcej tabletów z Windows niż w adekwatnym okresie 2012 roku.
Niestety, nie dysponujemy dokładnymi danymi na temat sprzedaży przez poszczególnych producentów. Z raportów innych firm wiemy jednak, że liderem pozostało Apple, a na drugim miejscu znajduje się Samsung z niewiele gorszym wynikiem.
Źródło: Strategy Analytics