Microsoft wchodzi z Surface na nowe rynki
W lipcu Microsoft ogłosił zwiększenie możliwości sprzedażowych dla autoryzowanych dystrybutorów, pozwalające na sprzedaż tabletów Surface w wersji bulk dla biznesu i edukacji. Dzisiaj Microsoft ogłasza rozszerzenie sprzedaży Surface RT i Surface Pro w sieci dystrybutorów, w kolejnych 17 krajów.
W lipcu Microsoft ogłosił zwiększenie możliwości sprzedażowych dla autoryzowanych dystrybutorów, pozwalające na sprzedaż tabletów Surface w wersji bulk dla biznesu i edukacji. Dzisiaj Microsoft ogłasza rozszerzenie sprzedaży Surface RT i Surface Pro w sieci dystrybutorów, w kolejnych 17 krajów.
Przeczytaj koniecznie >> Recenzja tabletu Dell Latitude 10 – ST2
W swoim poście na oficjalnym blogu Surface, Microsoft informuje, że lista krajów, w których będzie teraz można nabyć Surface RT i Surface Pro od dystrybutorów powiększa się o Austrię, Belgię, Kanadę, Danię, Finlandię, Francję, Niemcy, Irlandię, Włochy, Luksembourg, Holandię, Norwegię, Portugalię, Hiszpanię, Szwecję, Szwajcarię i Wielką Brytanię.
Microsoft dodaje:
Dodatkowo, wraz z tabletami Microsoft zaoferuje rozszerzoną gwarancję (również od ewentualnych, przypadkowych uszkodzeń), zaś reselerzy zaoferują różne usługi dodatkowe powiązane z rodziną Surface na przykład tagowanie, kustomizację urządzeń, dobór akcesoriów, wsparcie techniczne i serwis, recykling urządzeń i ochronę danych.
Blog wyraźnie podkreśla, że Microsoft wciąż chce rozszerzać biznes związany z sprzedażą Surface na kolejne rynki. Wszędzie tam, gdzie tablety są sprzedawane do klientów. Na blogu wspomina się również o zbliżającej się aktualizacji do Windows 8.1 dla Surface RT, a także o tym – i to swego rodzaju ewenement – iż będzie ona zawierała pełnego klienta Outlook 2013 RT.