Kilka dni temu informowaliśmy o planach scieci marketów Tesco, dotyczących wprowadzenia swojego, brandowanego tabletu. Dzisiaj informacje te potwierdzają się, a sam tablet nabiera już konkretnych kształtów.
Przeczytaj koniecznie >> Recenzja tabletu Colorovo CityTab Vision 7
Wprawdzie nie znamy jeszcze specyfikacji urządzenia, jednak wiemy już, że tablet będzie posiadał ekran o wielkości 7 cali. Tesco ma nadzieję wprowadzić go na rynek jeszcze przed Bożym Narodzeniem, zaś w jego pamięci znajdą się preinstalowane e-booki, muzyka, materiały wideo, a także aplikacje powiązane z marką Tesco. Jak donosi źródło, tablet otrzyma nazwę Hudl i ma kosztować tyle, aby konkurować z Nexusem 7 lub Kindle Fire HD.
Tesco ma nadzieję konkurować z Google i Amazonem nie tylko samym tabletem. Urządzenie ma być również narzędziem, dzięki któremu będzie można łatwiej dokonać zakupów w Tesco. Firma już oferuje zakupy online (również w Polsce), posiada własny sklep z e-bookami i oferuje usługę wideo na żądanie w serwisie Blinkbox (te ostatnie dostępne są choćby Wielkiej Brytanii), zatem idea wprowadzenia własnego tabletu wcale nie jest tak oderwana od rzeczywistości.
Jak raportuje źródło, Tesco już w lutym bieżącego roku wystąpiło z wnioskiem o przyznanie prawa do znaku towarowego Hudl.
Źródło: The Guardian